May 5, 2011

ingat ke xingat???

assalamualaikum korg2 semua..sehat? musti semua sihat kan.. alhamdulillah.. actually aku nak share satu good2 news dgn korg2 sume.. tp tarikh hari ni wat aku tetibe xjd nak share berita gumbira tuh ngan korg.. waaaaawawawa..aku tgh sedih ni tau x.. sob.. sob.. sob..

kenapeeee? kenapeeee? kenape aku kena sedih ni??? sumpah.. aku tak suke giler perasaan ni.. aku benci tau sedih2 nih.. hemm.. tensionnyeee... kenape aku sedih? aku sedih sebab....... kalau nak ikut kan sejarah pak malau dolu2 kala, hari ni anniversary aku dgn die tau... dgn si die yg lame.. yg dah hancur lumatkan hati, perasaan, jiwa ngan pancreas2 aku nih sekali... tapi patut ke aku ingat time2 nih? mmang xpatut sangat2.. tapi sebab kitorang dah knal lame sgt2 tuh yg jadi aku kena ingat jugak tarikh ni.. aku boleh sgt2 xingat,, tp dgn cara aku dah hilang ingatan.. waaaaaaaaaaaa.. serius..menyampah betul aku feeling2 cenggini.. cam siot2 jea... haha

hemm.. aku mals nak bukak sejarah lame2 nih.. sebab aku dah bukak buku baru.. tp sebab ade nye sejarah lme ni la aku xjd nak kongsi cerita baru ngan korg n update entry aku yg mmg wat aku hepy gler2 smlm.. tp smlm je.. masuk je tarikh hari ni aku dah mule feeling2 myampah pye... ape ke hal la aku nih.. ckp dah lupe kat die.. mmg lupe.. sgt2 lupe.. xingat dah pun.. sebab aku dah ade someone yg ag better dari die.. (waa.. ayat aku kejam x korg?? haha.. tp ade aku kisah?? dah mmg betul pe).. hemm.. kalau nak ikut dah 6 taun kitorang pye anniversary.. kalau nak kire kenal dah 7 taun kot.. tp nape xkesampaian semua tuh? sebab xde jodoh...

conclusion is xsemestinye org yg korg syg tahap gaban nak mampus tuh org yg terbaik tuk korg.. xsemestinye die tuh teman hidup korg.. xsemestinye die boleh jaga n syg korg baik2.. sume nye  akn jd xbetol la bile korg dah xsehaluan kan.. heemmm..jadi, sayangilah diri anda lebih dari anda syg org lain.. haha.. korg musti menyampah kan ayat aku nih? tapi siyus aku pun nyampah gler ngan pe yg aku rase skang.. boleh x aku padamkan tarikh 05-05-05????? kalau lah boleh.. aku memang akn delete skang jugak..tapi tarikh tuh mmg cntik kan? hehe... 

xpe la korg.. aku stop dulu takat ni kot.. nak relax2 kan kepala otak aku nih.. serabai je pkir sal tarikh hari ni.. haha.. korg jgn pkir aku xsetia lak.. aku setia kat mdf aku skang nih.. tp sebb tarikh hari ni je yg wat aku jd porak poranda skit.. pasni mmg xdah.. betulllllllll.. pecaya la ckp aku.. haha.. ok la cau cin cau dulu... salam.. selamat beramal.. mmuuaahh...
senyummmmmmmmmmm.. hehe..
  

No comments:

Post a Comment