Jan 6, 2011

CAMPUS LIFE~~~

SALAM oulz.. miss me rite? hehe.. lame xmenjenguk blog neh.. rindu seh.. kini aku suda berada d kampus jengka.. kampus khazanah alam.. waa.. sem ni sgt memilukan.. sgt megharukan.. nak tau sbb ape x??? meh sini aku gtau.. jeng3~~~~

emm..sem ni byak guna duit sgt2.. kena beli buku baru.. byak lak tu.. 5 subjek.. byak tau x??? ke korang rase sikit? ntoh lee.. td abah n mak tepon, tye ade duit x?? den ckp laa ada.. maaf mak abah.. bukan niat kakde nak menipu.. tp xpela.. ade lg sen2 nye.. ringgit2 nye.. ratus xde laa.. hehe.. begitu hebat cabaran dunia kampus ni rupenye.. even da msuk sem 2.. baru ni hang sedar dri na intan.. haha. dush.. amik ko...

hehe.. korang2 yg berada d dunia kampus mesti rase perasaan yg same kan?? nak2 budak baru yg dpt ptptn lagi.. ngeh3~~~.. da terasa nak menangis da xde duit ni.. nak mkn susah.. semua la susah.. umpama air yg mengalir je duit skang ni.. sedih kan.. hiba jea.. aik dari tadi la aku duk ckap sedih nye.. xkan zde yg hepy kot.. haha

ok la.. camni yea.. klas pun dah dpt.. berpisah la aku bersama dak klas aku yg dlu.. kak tkah n ziha.. emm lagi2 sedih berpisah dgn akak n emy.. emy nun jauh d melaka.. akak nun jauh d jengka.. hehe.. tade laa.. akak kat jengka jea.. 1 bilik.. tp nye lain course.. saje nak wat suspen kat korang.. saje jea..

tp yg paling2 aku xsuke sem ni... nak tau hape?? dpt classmate y berlagak cikadak gler.. emm soba jela.. maleh nak ngutuk kat sni.. nt lain jd nye.. xpasal2 dpt dosa lembap.. haha.. bia le mnjadi rahsia.. tp ape yg buleh aku ckp, dowg mmg berlagak gler.. bujet teror jea.. korg tgu nt ek final exam.. waaa.. dgn semangat yg penuh membara.. haha..even bru je msuk sem bru.. tak saba2 kau nak final exam da yea intan.. haha.. ni juz nak bg semngat kat diri sendiri supaya dpt bersemngat waja n dpt dekan cam raja fatin ajjrina.. hehe.. kan da femes ko atin.. cepat2 blanja aku.. haha

jadual aku tuk dis sem xla padat sgt.. juz buleh2 laa.. yg penting xde clas mlm.. tu yg pling hepy skali.. haha.. korg pun mesti suke kan xde clas mlm?? emm buelh landing, lepak2, study2.. kan2?? lecturer pun ramai yg xmasuk 1st week ni.. tgh mood cutia g kot.. hehe.. cari idea n feeling bru kan nak ngaja blik.. hehe.. memandai je kau yea.. musti kalau aku lecturer, camni la gayanye.. haha.. poyo jea..

rumate aku taun ni leh pilih..  soo ade lak makhluk tuhan yg letak nama aku dekat upk sekali ngan die.. syg aku lebih laa tu.. haha.. (dgn muke perasan).. namanye zahira iera.. korang cari la dlm fb yea.. ade laa die.. nak ngorat pun buleh.. single ag tuh.. pastu rumate ke2 nur wahidah akak.. tu nama fb nye jugak. cari laa yea.. tu ag single mingle.. haha.. fobia katanye.. katanye laa.. pecayo jela.. die laa my bff aku.. insyallah dunia akhirat.. amin.. yg 3rd insan biasa.. tuh nama fb gak.. haha.. nam betul akk tikah.. yg ni dah berpunya.. toksah nak test market na.. haha.. yg last aku laa.. si comey intan maizura azmi.. haha.. dgn muke yg sgt2 comel... haha.. rumate aku suem2 bes2.. sbb taun pas skelas dgn dorg.. so xde prob wat mse ni.. insyallah kmi akn tetap sahabt smpai ble2..

ok laa.. aku stop dlu.. nak msuk maghrib daa... mlm ni mlm jumaat... jom2 mndi.. hehe.. haa mule laa tu pk lain.. ehem2.. aku ajak korg bce yasin lorr... haha.. mule laa tu pk lain2.. haha.. k laa.. jom kte mdi n solat maghrib sme2.. xsempat md ag..sbb pas abis kuliah terus ngadap lappi..semata2 nak update entry terbaru.. hehe.. daa korg.. take care okeh.. salam

2 comments:

  1. hahaha ade gak terselit aku kat sini yerr...wehh nak nota ctu free tak? utk chapter 1? if nak ty aku publish kat blog aku k..

    ReplyDelete
  2. haha.. ofcos laa ade.. penyumbang semangat.. hehe.. haa boleh gak... ko da publish ke blum?

    ReplyDelete