Jan 14, 2011

when ur gone..:((

assalamualaikum semua... hope sume sehat walafiat laa hendaknye.. emm sedih x entry kat ats tuu?? sedih sgt2 kan.. diri yg menanggung ni ag laa sedihnye.. pemergian cik n incik abbit yg paling ku sayangi.. sob.. sob.. sob... sob.. dowang pegi bukan baru hari ni tp da beberapa hari lepas... lupa plak nak set dat time.. sbb angah aku yg gtau.. pastu adik bongsu aku tepon.. emm sedihnye.. sedih sgt2.. dah laa abbit tu mmber aku yg bg.. c yatie bakhtiar tuu.. syg betul aku c abbit mata merah tuu.. tp nak wat camane ajal lebih awal menjemputnye.. redha jela.. c abbit ank saudara aku(aqilah damia)mati jugak.. nape laa camni nasib mereka.. xsempat nak hidup lame2..


doaku moga mereka aman d dunia yg abadi d sane.. aminn.. sedih siot.. time agh aku cte hari tu pun sebak   gler.. tp cover seh sbb ramai rumate dlm blik.. hoho.. cover cun la plak.. padahal xcun pon.. haha.. saje perasan sendiri..  harapanku semoga c abbit yg tgl sekor tu akn terus hidup la hendaknye.. xmo laa mati2 da.. nt xde kwan nak main nye.. sedih ni... tp ble c abbit tgl sekor jea.. xde pasangan laa plak.. dgn sape die nak mengembangkan zuriat die ek?? xde keturunan laa abbit tu nt.. haha.. nmpaknye kena suh my parents or my sister laa yg tlg belikan ag sekor pasanagn tuk die.. haha.. bru laa keturunan die buleh berkembang kan.. kan.. kan...

ok laa korg.. stop here.. nak p solat isyak n wat assgment jap..sok ade prog laak.. haduish.. ok daa... miss u all..muahx.. salam

No comments:

Post a Comment