Nov 9, 2010

selamat tinggal.....

pd 7 november bru2 nie terjadinye kejadian yg tdk disangka2... perginye saudara ku.. allahyarham faizal.. mse tu aku g nilai.. ngan org2 kmpg aku laa.. family aku xjoin pon.. pastu tgh syok laa mmbeli belah sakan tu, dpt call mengatakn yg arwah de meninggal.. tersentap aku.. nak nangis.. tp than.. nt ape lak org ckap.. aku trasa sgt arwah pegi sbb arwah penah minat n syg aku,, tp die xde pon luahkan pd aku.. sbb die tkut aku xtrima die.. aku tau pon adik die n adik aku bgtau.. nape laa die xpena bgtau aku?? klu aku tau skurang nye ktorang leh laa jd kwan baik, even aku xdpt trima die as my special boyfren pon.. tp sume tu da terlambat.. die dah pergi.. perginye yg xkan pena kembali lg.. hari sblum arwah dikebumikan, smpt laa aku tatap wajah  arwah tuk kali terakhir.. sbb lepas ni xkan ade lg die dtg sni, anta adik aku blik,. anta adik die dtg sni.. tgk senyuman die.. sume tu juz tinggal knangan jea... doaku akn sentiasa bersamamu, faizal.. moga dikau bahgia n tenang d sne hendaknye... aku pasti akn merindui segalanyetntg dirimu, terutama nye senyuman mnis mu itu.. tp ini sume sudah ketentuan illahi.. sudah smpai msa dan ketika nye dikau pergi menghadap yg tercinta.. perginye dikau bersama kenangan2 yg indah.. biarpun saat pemergianmu begitu tragis.. de, jgn risau.. ktorang kat sni akn slau doakan ksejahteraan de d sne k.. kme d sni akn sentiasa ingt de, ktorng xkan pena lupe de.. mak teh dgn pakteh sedih,, sume sedih.. finas xpenah lekang dgn bju de dlm plukan die.. ngah tiap2 ari nangis.. sume syngkan de.. tp, de perlu tau.. kte cume mnumpang je d bumi ALLAH ni.. skang smpainye mse nye de pergi.. ALLAH lbh syangkan de.. bahgia la dikau d sne hndaknye..

skang bgitu taruma rase mendengar perkataan meninggal tuu.. blan trauma ape... tp lepas kehilangan wan yg tercinta pd 23 mei 2010 yg lepas, membuat aku tkut tuk khilangan insan2 yg ku syg.. tp ape pon ini sume ktentuan illahi.. DIE yg lebih mngetahui sgalanye.. yg psti aku psti akn mrindui knagn bersama2 insn yg ku syg yg telah pegi utk slamanye.. hye doa yg mmpu ku utuskan utk kalian sume agr kalian sume bahgia dan sjahtera d alam sne.. kami rindu kalian semua.. espclly wan.. terlalu byak kenangan bersama wan.. hari2 ku dlalui dgn kenangan bersama mu, wan... kde rindu sgt2 kat wan.. nak2 time raye ni.. akn salu kde g smbayang raye, jalan raye dgn wan.. tp skang kde da xde teman.. g pekan pon da xpena.. hdup kde n hari2 kde xsempurna n xlengkap tnpa wan.. tp ape pon, doa kde xpena putus2 utk wan.. hye tu yg kde mmpu lakukan utk wan.. sbb kte da xdpt jmpe lg kan wan... kde syg wan sgt2..........................

No comments:

Post a Comment