Nov 27, 2010

bufday kuu..:)

salam oulz..

hihi.. genap usia aku 18 tahun smalam. alhamdulillah syukur ke hadrat illahi.. dpt lg aku bernafas d bumi allah ni.. tersangat laa bersyukur nye hati aku... hik3~~~
ramai laa jugak yg wish.. tp yg sedih nye, aku terpadam msj sorg  kwan aku ni..a ku xtau sape.. xsempat nak bce.. hik3~~~
maka, aku pun tulis status bru kat fb.. aku ckap laa mtak maaf bgai kat pengirim sms tuu sbb da terdelete msj beliau.. haha.. n mncul laa si pengirim sms tersebut.. camni bunyi komen die 'hampeh intn pdam msj aku'.. haha.. soory yana.. aku xbermaksud nak pdam msj ko.. msti ko pelik npe aku xblas msj ko mlm tu.. haha.. n aku tungu2 wish ko.. upe nye aku terpadam.. n nmpak nye ko mrah semacam je kan... huk3~~~
soooooooooooo sooooryyyyyyyyyyyyyyyy my dear fren..:(

emm.. yg best nye time bday taun ni.. nak tau x ape die?????????????????

1st................
hik3~~~
aku dpat bear besar.. tu adiah bufday aku yg first tuk taun ni.. besar sgt2.. sme besar dgn aku laa.. klu ats katil yg king tuu.. sparuh tuk die.. separuh tuk aku.. comel sgt2.. warne biru.. my favourite colour.. uncle aku yg bg.. cousin pd mak aku.. anggaran harga nye bear tu dlm 2ratus lebih jugak laa.. mahal kan.. emm.. segan nak amik sbenarnye.. sbb aku xpena accpt brang yg mhal2 time bday.. even die my uncle pon.. tkut laa ade yg tersalah pham.. espclly wife n anak2 die.. tp kmi hye sbgai saudara k.. not more than that.. hu3~~~

yg ni plak plg 1st n 1st best time bday aku.. hik3~~~
atas tu 1st jep.. yg ni byak2 1st.. huk3~~
sian korg.. mesti pening akn ayat aku ni..


taun ni bday ade insan istimewa.. taun2 sblum ni xde.. huk3~~
terasa laa hepy nye.. even die xbg hadiah.. tp ckup laa die hargai aku dlam hdup n syg aku dgn ikhlas kan.. hemmm.. aku couple dgn die bru je ag pun.. sbulan lbih kot.. aku belaja tuk syang die dgn seadanye pas break dgn zul dlu.. ckup laa aku berkorban tuk org lain, menanti mende yg xpasti.. cam tunggu buah yg xgugur org ckap kan.. even mse mula2 aku accpt die, aku xsure pe perasaan aku.. tp skang aku sure aku syang die.. tp aku xnak syng lebih2.. tkut nt kecewa cam dlu.. aku jugak yg merana.. huk3~~~

insan yg bertakhta dlm hati aku tu..  nme nye faizal... dduk d alor star.. emm jauh nun d utara.. huk3~~~
ape yg boleh aku ckap ade jdoh ade laa :)
amin ya rabbal alamin......................................

tp yg penting nye aku bersyukur dgn usia skang, aku msih lg d bumi pinjaman allah ni..:)
moga dipanjangkan usiaku, dmurah rezeki, berjaya dunia akhirat, n mnjadi insan yg kamil..
aminnnn...

tankss tuk my parents, melahirkan aku ke dunia ni.. membesarkan aku.. mendidik aku hga mnjadi insn yg baik(perasan) seperti skang.. terima kasih sudi melayan kerenah anakmu ini.. yg nakal.. kaut merajuk.. huk3~~~

i love u soo much mama n dad.....
mmuaahhhhh...

insyallah akan ku harumkan namamu..
akan ku buat kalian berdua menangis dalam ketawa utk kejayaan ku nanti..
utk menggenngam segulung ijazah...
melihat salah seorang anak kalian dihormati...
dan naik ke pentas menara gading utk menggenggam scrol ijazah..
akan ku usaha sedaya upaya..
hanya utk mu mak n abah...
only my love...
AZMI BUDIN <3 SERIPAH BINTI KUPELY..

2 comments:

  1. wahh seronok nyer diaa....soryy lambat wish intan...happy birthday sayang..:)

    ReplyDelete
  2. hehe.. soory gak lambat pasan.. da lme xbukak blog niy.. emm.. mekasih syg.. adiah aku mne??? hehe.. hepy laa sbb dpt adiah.. tgu adiah ko lak ni..

    ReplyDelete