Jul 2, 2011

saya hepyyy~~

assalamualaikum semua....

sehat x? hope semuanye sihat2 je kan.. sy kat sini alhamdulillah sihat... hemm.. tajuk di atas.. sy hepyyy.. hepyy ke sye? insyallah.. sy baik2 je...
senyum jela ape pun dugaan yg dtg dalam hidup ni...  ALLAH xkan bg dugaan kalau kite xmampu nak hadapi semua tu kan.. soooo... life must goon.. move on.. wake up... hehe.. ni adalah kata3 semangat untuk diri sendiri.. emmm..

berat mata yang memandang segala kesusahan dan keperitan kite, berat lagi bahu yang memikul.. tapi, terima kasih banyak2 pada insan2 sekeliling yang tak pernah jemu dan penat untuk sentiasa memberi semangat, kata-kata perangsang dan sebagainya.. jasa kalian akan ku semat dalam hati hingga akhir hayat ku.. hanya ALLAH saja yg dpt membalas segala jasa kalian..aminnn

Hidup ni kalau lurus je, xde belok-belok, xindah.. not fun rite? so ade la dugaan n cabaran yg kite kna lalui, kena tempuh.. semua tu mematangkan kite sebenarnye.. kematangan bukan diukur dari segi umur, tapi pengalaman hidup kite dan amik pengajaran dari kisah hidup insan-insan sekeliling kite .. baru la hidup kite lebih bermakna n kite lebih dewasa.. kan?
=))

saya menjadi lebih kuat, lebih hepy dgn hidup sye skang dgn semangat dan doa insan2 sekeliling.. especially my family.. kawan2... insan2 yang hampir dgn diri ini.. tanpa kalian, sy tidak akn jd intan yg kuat.. tapi yg paling penting, saya bertambah2 kuat dgn adanya ALLAH sbg tempat mengadu, sumber kekuatan sye menghadapi segala onak duri ini.. terima kasih YA ALLAH.. kerana kasih sayangMU aku menjadi insan yang tabah dan ku mohon DARIMU limpahkanlah rahmat kepada kami smua.. aminn..

sahabat2 yang tersayang, hidup kite akan terasa lebih bermakna apabila diri kite sentiasa dekat dengan ALLAH.. dan tidak pernah melupakannya setiap detik.. satu pengajaran yg berguna utk saye, ialah kite hanya mampu merancang, tapi ALLAH jua penentu segalanya..

p/s:amalkan membaca YA-BARIQ (ALLAH PENGATUR AGENDA) usai bangun dari tidur sebanyak 40x atau lebih...=))

selamat beramal...
wasalam...

No comments:

Post a Comment