Jun 20, 2011

antara 2

assalamualaikum..

ape khabar korg semua? so far so good kn.. aku pn sihat2 je.. juz mental xbape ok nih.. hemm.. aku xtau la ape kena ngan aku nih.. sakit jiwa ke? uhuk.. kalau sakit jiwa dah lme kot aku jejak kaki kat hospital sakit jiwa.. hemm.. shuhhh.. ape yg aku melalut nih.. antara 2? musti korg tertanya2 kan.. aku nak wat pilihan ape nih? pasangan hidup kah? teman istimewa kah? entah.. aku pun xde jawapan..

hemm.. nape la aku duk mengeluh dri td nih.. bukan dr td je.. dari seminggu yg lepas.. aku terpaksa wat pilihan antara 2 nih.. yg mne leh wat aku bahagia.. emm bahagia ke ble kte tgk org lain terluka sbb keputusan yg kte wat? entah la.. xtau nak cakap ape.. xtau jugak nak wat keputusan camane yg boleh membahagiakan semua orang..

dalam dilema sungguh aku nih.. xde keputusan.. dan xde idea yg bernas dalam kepala otak.. huhu.. aku duk membebel je kan.. korg xtau pun ape masalah aku.. kalau korg la kan? ape yg korg akn wat ble at the same time, korang kna wat pilihan ble ad...

1... guys yg sayang korang sangat2.. sanggup berkorban ape je utk korang.. tp korang dlm dilema gak sayang die ke tidak...

2..guys yg korang syg n dh kenal lme.. 6 taun.. first love korang.. tp korg xtau sme ade die syg korang gler2 even die dah admitted korang as a her gilfriend kat family, kengkawan n sape2 jela..

sila bagi pendapat yg bernas yep... hehe.. terima kasih sangat2.. amat la dihargai..
nice!
selamat beramal..cerita dan segala permasalahaan ni  tiada kena mengena dengan yg hidup @ mati yea... kunun nye laa.. haha.. salamm.. 

No comments:

Post a Comment