Apr 1, 2011

my club=))

assalamualaikum semua. sihat? maaf la dh lm xberceloteh dlm blog ni. teramat la busy skang ni. bz hape pun den xtau la.. hik3.. ok le.. di sini sye ign menceritakan sedikit salasilah.. eh betul ke ayat aku ni?? hehe.. bedal jela.. ok la.. aktiviti yg aku buat smpai bz gler2 nih.. haha

ok.. alkisahnye bermula la sebuah cerita.. hehe.. nak cite ni.. meh2 dekat.. last month.. mean buln 3 la kan.. nak speaking omputih skit.. haha.. tarikh keramat nye 17.3.2011.. aku n my fren.. dayah. nur n umi was participate in 1 c0mpetiti0n by  mathematics club... huhu,.. speaking ag meh.. aduh.. ok le.. aku j0in mende ni atas dasar suke2.. xtau le plak jd satu m0ment yg sgt2 indah.. hehe.. nur tnye aku nak j0in x kuiz math ni? aku ckap b0leh ke, layak ke?? haha.. nur ckap try jea.. suke22.. yg umi ni plak takut sgt lawan dgn part2 lain.. s0 atas dasar aku ni pun se0rang suke bertanya, aku try le msj pengarah pr0gram ni.. nak j0in la kan.. tp hampa sguh la ble die ckap da penuh.. so keciwa laa jugak.. tp tabahkan hati.. amntain cun.. haha.. kees0kan harinye, dpt la msj dr se0rang jejaka yg xdikenali iaitu timbaln p.pr0gram.. ktenye ade kosong ag.. s0, aku dgn penuh iltizam dan semangat+takut bertanya laa pd si faiz nih.. camne s0lan nye nt ime quiz.. bukan pe.. takut xterjawab jea... haha.. faiz ckap.. xpe, soaln senang.. bese2 je.. ok, ktorang pn g00n.. dlam takut, suke, n paksa memaksa.. haha.. dtg2 je, dpt gula2, r0ti, n air, pe ag.. makan dulu.. pas bce d0a segala bagai. jwb le kuiz.. fuh s0alan.. adiputra kalu wat nangis tgk  s0alan.. s0alan time f5.. haha.. mmg dah hilang ingtan.. sedih cikgu math aku kalau bce nih.. n setelah berhempas pulas la menjawab selama 2 jam, tamat laa... tbe mse nye utk kira markah n tgu la keputusannnye.. jeng3.. keputusan diumumkan... die mulakan dari n017.. dupdap2 jantung sampai nak terkeluar ase.. hehe. dannnnnnn.. diumumkan ktorang dpt tempat ke4 .. fuhhh..memang xdijangka dpt mengalahkan seni0r2 tuh.. bukan nak tunjuk lagakk\.. tp bersyukur laa kan.. alhamdulillah.. yg plg best... fakulti akaun bolot tempat pertama sampai ke5.. mmg mantap!!! syang akaun.. ni siselitkan sikit gambar.. tp sekeping jela.. sebagai bukti aku j0in kuiz math.. haha.. xsempat nak tgkap gambar ngan kengkawan.. sbb nye terlampau excited nak jwab solan.. haha.. (k0n0nnye laa)...
 haha,.. ini laa die.. kad peserta n hadiah.. sijil xdpt ag..harapannye m0ga dpt la kmi jd juara next sem.. sbb umi xsabar nak g jepun.. haha.. ampun yea umi.. dayah putra:tankss sudi j0in dalam keterpaksaann.. huhu.. nur:xdapat g mesir.. hik3~~~

ok laa korg.. ni je yg aku dpt share.. ade lg 2 entry menanti.. tp sabau yea.. bakal menyusul.. wait jea.. hehehe
sahabt tersayang:sayang korg sgt2... muahx...
jumpe lg di lain msa.. salam... 

No comments:

Post a Comment